niedziela, 28 czerwca 2015

Od Haruki-CD historii Alyson

Zacząłem brodzić po wodzie,patrzyłem na swoje odbicie.
-Otworzyć oko?-Spojrzałem na suczkę.
-Otwórz,przecież i tak już je widziałam.
Otworzyłem je i spojrzałem w odbicie,widziałem siebie sprzed lat,gdy jeszcze byłem głupiutkim szczeniakiem.
-To właśnie nad takim jeziorem pierwszy raz się zakochałem.-Westchnąłem.
-Miałeś kogoś?-Najwyraźniej suczki lubią takie tematy.
-Nadal mam.
-Serio? Gdzie ona jest?
-Tutaj.
-Jak?!
-Woda.-Uśmiechnąłem się.
-Ty się ze mnie nabijasz,tak?
-Nie,jestem poważny.Pamiętam jakby to było wczoraj,piękne wielkie jezioro wypełnione krystalicznie czystą wodą a w nim gwiazdy,tysiące gwiazd...
-Ciekawe.
Zaczynało się robić ciemno,nie długo po tym mogliśmy zaobserwować piękny,złoty zachód słońca.
-Wracasz do domu?
-Nie posiedzę sobie tutaj.
-Masz jakiś cel?
-Poczekam aż gwiazdy będą się odbijać w jeziorze.
-Więc ja też poobserwuję.
Posiedzieliśmy tam z godzinkę,aż wreszcie nastąpiło wyczekiwane zjawisko,gwiazdy odbijały się w wodzie tak pięknie,jakby nagle cały kosmos padł u naszych stóp.
Stanąłem na środku jeziora,wpatrywałem się w wodę swoim niebieskim okiem.
-Ładnie to wygląda.-Uśmiechnęła się Alyson.
-Jestem statkiem kosmicznym.-Zanurzyłem się w wodzie po uszy i zacząłem pływać.
Suczka zaśmiała się i zaczęła udawać centrum dowodzenia.
-Haruka22,masz zezwolenie do startu~tsss
-Zrozumiałem,silniki odpalone,ciśnienie sprawdzone,startuję~tss
Zanurzyłem się w wodzie cały,jedyne co było widać to pęcherzyki powietrza na powierzchni wody.
Gdy spojrzałem na niebo spod wody,wyobrażałem sobie że jestem na neptunie a niebo jest takie jak nasza woda.
~Ciekawe jak tam jest naprawdę...
Podpłynąłem do brzegu,spod wody zaobserwowałem niewyraźną,rozmytą sylwetkę suczki.Wyskoczyłem z wody jak ryba,suczka przestraszyła się i odskoczyła wgłąb lądu.
-Haha!
-To nie było śmieszne,myślałam że to jakiś rekin!
-Rekin w jeziorze,nie przesadzaj.
-Nie znam się na zwierzętach morskich...
-Uwierz mi rekina w rzece ani w jeziorze na terenach SPS nie znajdziesz,możesz być spokojna.


Alyson? Wybacz ale nie dałam rady do 400 :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

No, chyba nie trzeba przypominać, że zabronione jest obrażanie siebie nawzajem, obowiązuje tu zakaz kłótni. Proszę nie reklamować swoich blogów, jeśli nie zostanie uzgodnione to z głównym administratorem.